Kampanje
Marketing kampanja koristi više vrsta aktivnosti. Od telefonskih poziva, slanja e-mailova, zakazivanja sastanaka, slanja sales literature i još mnogo toga što čini jednu marketinšku kampanju.
Sve aktivnosti mogu biti ispraćene i njihov rezultat je vidljiv preko izveštaja, koji analizira efikasnost kampanje.
Marketing kampanja – predstavlja kompletno nastojanje marketinga da organizuje kampanju i sve njene detalje na jednom mestu. A to su:
- Planirani zadaci – zadaci koji moraju da se ostvare kako bi se izvršila kampanja. Primer: rezervacija prostora za održavanje promocije proizvoda.
- Aktivnosti kampanje – tel.poziv, e-mail, pisma, fax itd
- Proizvodi – ciljani proizvodi, promocije proizvoda, brošure
- Sales literatura – literatura tokom kampanje. Sadrži informacije o proizvodima i uslugama preduzeća
- Sve srodne kampanje
- Marketing spiskovi – klijenti sa specifičnim kriterijumima. Može biti više marketing spiskova i svakom spisku dodeliti posebnu aktivnost.
- Raspodele aktivnosti kampanje na grupe, korisnike.