Kampanje


Marketing kampanja koristi više vrsta aktivnosti. Od telefonskih poziva, slanja e-mailova, zakazivanja sastanaka, slanja sales literature i još mnogo toga što čini jednu marketinšku kampanju.

Sve aktivnosti mogu biti ispraćene i njihov rezultat je vidljiv preko izveštaja, koji analizira efikasnost kampanje.

Marketing kampanja – predstavlja kompletno nastojanje marketinga da organizuje kampanju i sve njene detalje na jednom mestu. A to su:

  • Planirani zadaci – zadaci koji moraju da se ostvare kako bi se izvršila kampanja. Primer: rezervacija prostora za održavanje promocije proizvoda.
  • Aktivnosti kampanje – tel.poziv, e-mail, pisma, fax itd
  • Proizvodi – ciljani proizvodi, promocije proizvoda, brošure
  • Sales literatura – literatura tokom kampanje. Sadrži informacije o proizvodima i uslugama preduzeća
  • Sve srodne kampanje
  • Marketing spiskovi – klijenti sa specifičnim kriterijumima. Može biti više marketing spiskova i svakom spisku dodeliti posebnu aktivnost.
  • Raspodele aktivnosti kampanje na grupe, korisnike.