Employer Branding
Eksterne Kampanje
Eksterne Kampanje
Employer branding je jedan od najkritičnijih aspekata vaše sveobuhvatne strategije zapošljavanja. On podstiče kandidate da se prijave za vaš posao i podstiče zaposlene da ostanu u vašoj kompaniji. Da biste kreirali uspešnu strategiju spoljnog emplojer brandinga, prvo morate razumeti i definisati svoj interni employer branding. Najuspešnije strategije su zasnovane na podacima, pa počnite sa pregledom ključnih pokazatelja employer brandinga, kao što su stopa zadržavanja, stopa prijave, izvor zapošljavanja, zadovoljstvo zaposlenih i angažovanje zaposlenih. Pored analize ovih statističkih podataka, potrebno je sprovesti internu anketu o employer brandigu da biste stekli holističniju sliku vašeg brenda i načina na koji ga vaši zaposleni vide. Sve ove informacije će vam pomoći da razumete kako su se ljudi zapošljavali u vašoj kompaniji i zašto ostaju. Moći ćete da identifikujete bolne tačke i praznine između EVP-a koji pružate zaposlenima i brenda spoljnog poslodavca koji predstavljate onima koji traže posao.